מימוש זכויות רפואיות בביטוח לאומי

חוק הביטוח הלאומי מגדיר את הזכאים לקבלת גמלאות בכסף והתנאים שבהם יידרש מגיש הבקשה לעמוד בהם בכדי להיות זכאי לקבלתן.

המוסד לביטוח הלאומי הינו גוף סוציאלי שמטרתו המוצהרת לסייע לאזרחי ישראל המצויים במצוקה.

נפגע יכול להגיש ולנהל את תביעתו לבד מול הביטוח הלאומי, יחד עם זאת אין דרך זו מומלצת שכן הליך הטיפול בתביעה מול ביטוח לאומי הוא קשה ודורש תכנון והכנה מוקדמת נכונה.

ברוב המקרים אדם שבחר לנהל תביעתו לבד ללא  הכנה נכונה הוועדה הרפואית תדחה את תביעתו.

חשוב להבין, כי מדובר בהליכים מורכבים המערבים בתוכם מתחומי הרפואה והמשפט. קיימת חשיבות רבה להתנהלות התובע בתביעות אלה, החל מהרגע הראשון של הכנת החומר , מילוי טופסי התביעה, לרבות עובדות המקרה המקימות את עילת התביעה, איסוף מסמכים רפואיים התומכים בתביעה ועד להכנה רפואית נכונה לקראת הדיון בפני הוועדה הרפואית .

אין כל ספק שפנייה לקבלת ייצוג משפטי מעורך דין המתמחה בתחום הביטוח הלאומי עשויה להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של התביעה ומוטב שלא לזלזל בחשיבותו של ייצוג כזה, בניהול ההליכים עצמם, לווי בפני הוועדות הרפואיות ובמידת הצורך ייצוג משפטי בהליכי הערעור או התביעה המתנהלים בפני ערכאות שיפוטיות.

משרדנו מתמחה מזה שנים רבות בתביעות למימוש זכויות רפואיות המתנהלות על פי חוק הביטוח הלאומי עם וותק של מעל 17 שנים ואין ספור הצלחות. עורכי הדין שלנו יסייעו לך בניהול התביעה מתחילה ועד לסיומה, וילוו אותך בפני הוועדות הרפואיות. כמו כן, משרדנו מצוי בקשר שוטף עם מגוון מומחים רפואיים, אשר יסייעו בידינו בהכנת החומר הרפואי הנדרש לדיון בפני הוועדות הרפואיות.

קטגוריות נבחרות

מהי פגיעה בעבודה
פגיעה בעבודה היא תאונה שארעה לעובד תוך כדי ועקב עבודתו,או בדרך למקום עבודתו או בדרך חזרה ממקום עבודתו.  ........
מחלת מקצוע